De auteurs
Dr. Bas Karreman is universitair hoofddocent Organisatie en Strategie aan de Erasmus School of Economics van de Erasmus Universiteit Rotterdam. Hij is als docent en coördinator betrokken bij het bachelor 1-vak Organisatie en Strategie. Daarnaast is hij voormalig coördinator van het schrijfvaardigheidsonderwijs in de bachelorfase. Zijn onderzoeksexpertise is de toegepaste economie.
Dr. Tim Benning is wetenschappelijk docent aan de Erasmus School of Economics van de Erasmus Universiteit Rotterdam. Hij is als docent van de Tutor Academy verantwoordelijk voor de werving en selectie en het aansturen en coachen van tutoren. Daarnaast is hij coördinator van het vaardighedenonderwijs in de bachelorfase. Zijn onderzoeksexpertise is het meten van voorkeuren van personen op het gebied van gezondheidseconomie, marketing en onderwijs.
Drs. Gelijn Werner is als senior beleidsadviseur werkzaam bij het Ministerie van Economische Zaken en is voormalig vak- en eindredacteur bij het economisch vakblad Economisch Statistische Berichten (ESB). Hij is geschoold als econoom aan de Rijksuniversiteit Groningen en heeft in diverse functies jarenlang ervaring opgebouwd met het schrijven, redigeren en beoordelen van economische teksten.
Prof. dr. Henk van der Molen is hoogleraar Psychologie aan het Instituut voor Psychologie van de Erasmus Universiteit Rotterdam. Hij heeft een jarenlange ervaring in opzet, uitvoering en evaluatie van trainingen in professionele communicatieve vaardigheden.
Eveline Osseweijer is ICT-medewerker en programmeur aan het Instituut voor Psychologie van de Erasmus Universiteit Rotterdam. Voordien werkte zij als docent op verschillende scholen in het middelbaar onderwijs.
Prof. dr. Henk Schmidt is hoogleraar psychologie aan de Erasmus Universiteit Rotterdam en was bouwdecaan van een nieuwe opleiding met dezelfde naam. Voordat hij naar Rotterdam kwam, werkte hij aan de Universiteit Maastricht. Hij was daar onder andere hoogleraar cognitieve psychologie. Hij is gespecialiseerd in leren en geheugen, en heeft veel gepubliceerd over probleemgestuurd leren en de ontwikkeling van expertise in allerlei domeinen.